20 januari 2011

In gevecht met internet provider

Ja ik ben de gehele week al in afwachting dat ik internet zou krijgen thuis. Ben woest want nu kreeg ik vanmiddag te horen dat er een monteur van KPN moet komen om te beoordelen en eventuele aanpassingen moeten om alice via die telefoonlijn te laten gaan. HALLO  ze hebben daar verdorie nu zo'n 6 weken de tijd voor gehad... Alles moet op het laatste moment.

Ondertussen wel geld van je rekening afschrijven die idioten. maar ik zal en heb intussen een andere internet provider genomen ben het spuugzat heb al ruim 20,00 euro gekost dat 0900 nummer van ze... Van dinsdag bel ik ze al dagelijk hoe het er voor staat maar tot op heden geen internet.

Het is ROT maar nu nog liever enkele weken zonder dan mij eigen op kosten jagen door zo'n Kl*te provider...

Nu voorlopig geregeld naar de bibliotheek om te internetten....

Gepost door BIANCA | Commentaren (2)

Commentaren

Ik kan jouw ergernis heel goed begrijpen, Bianca! Heb je je vorige provider al laten weten dat je met hen niet meer wenst samen te werken? Een mens verwacht toch wel een serieuze service en als je die niet krijgt is dat een terechte bron van ergernis. Ook rot als je ondertussen voor iets betaalt dat je niet krijgt. Ik hoop dat je nieuwe provider het sneller zal kunnen oplossen. Ach nu naar de bibilotheek voor internet, is ook een doel voor een wandeling, misschien?

Gepost door: pelgrimpje | 20 januari 2011

Heel vervelend, zo zijn veel providers hoor maar het is altijd bijna een zegen als het werkt!

Gepost door: danique | 21 januari 2011

De commentaren zijn gesloten.