07 september 2012

storingsdienstmonteur weigert te komen voor rolstoel

Afgelopen woensdag 5 september ging mijn elektrische rolstoel (midway) tegen de klok van 17.45u kapot.
Ik heb gelijk de storingsdienst gebeld maar kreeg heel verrast de voicemail van de monteur (die storingsdienst had).
 
Na weer een keer gebeld en kreeg de monteur eindelijk aan de telefoon toen kreeg ik stom verbaast te horen dat monteur niet komt omdat hij het rolstoel merk “midway” niet kent en bij voorbaat niet kan repareren.
Uw kunt natuurlijk wel geloven dat ik over mijn toeren was omdat ik nergens heen kon. Heb het de monteur voor zijn voeten gegooit van wie laat mijn hond uit? Monteur zei dat het niet zijn probleem was en ik werd verzocht om morgen ochtend de leverancier te bellen.
 
Mijn vader heeft eveneens de storingsdienst gebeld en nadrukkelijk gevraagd of de monteur toch wilde komen voor 22.00u.Helaas heeft de desbetreffende monteur dit ook niet waar gemaakt.
Ik vond dit grof schandalig dat een monteur je letterlijk en figuurlijk laat zitten om dat hij het rolstoel merk niet kent. Ik heb de monteur tegen 21.00u weer geprobeerd te bellen of hij het daadwerkelijk ging redden voor 22.00u ,maar wederom kreeg ik voicemail.
 
De volgende morgen, donderdag 6 september 2012 heb ik de leverancier gebeld om 8.18u en ik wist pas rond 10.45u waar ik aan toe was. Er kwam in de middag een monteur, die kon de rolstoel storing niet vinden. Rond 17.30u hebben ze toch mijn rolstoel opgehaald en leen voorziening gebracht.
 
 
Kortom zit ik zo goed als een hele dag in of met een kapotte elektrische rolstoel, maar als je dan uitlegt dat je de hond moet uitlaten en dat de buren ook naar hun werk moeten. Wie laat dan de hond uit? Ik heb geen partner die de hond voor mij uit kan laten.
Tuurlijk ik begrijp zeker wel dat ze hun best doen maar merk wel dat er veel onbegrip is voor deze situatie. Dat de storingsdienst je gewoon letterlijk en figuurlijk laat zitten en dat de leverancier dit maar op moet lossen. Dit is gewoon mens onterend.
 
Ik bel niet voor niks de storingsdienst omdat ik een storing heb,verwacht dan zeker wel dat de desbetreffende monteur komt of hij het probleem kan repareren of een tijdelijk oplossing maken zo dat je wel verder kan. En niet dat een monteur bij voorbaat al zegt dat rolstoel merk ken ik niet en dan kom ik niet! Dit kan je toch niet maken,of wel?
 
Ik hoop dat uw deze monteur aanspreekt op zijn mens onterende manier van werken. Deze monteur functioneert niet naar behoren en brengt uw bedrijf in negatief daglicht.
 
 
dit hier boven is een klachtbrief die ik heb gesteld naar aanleiding wat er afgelopen woensdag avond is gebeurd. Na een dag in letterlijk en figuurlijk te hebben staan kreeg ik te horen dat rolsoel mee moest na de werkplaats en tegen de avond kreeg ik een leen rolstoel.Ik heb in de na middag van vandaag mijn eigen rolstoel weer terug.
Ik heb de firma naam vervangen door "leverancier"...

Gepost door BIANCA in Emoties, Mijn beperking | Commentaren (5)

Commentaren

Wat een verhaal!! Ik kan het best geloven dat je over je toeren was.Je bent al afhankelijk van je rolstoel en als je dan bij een hapering niet geholpen wordt dan sta je daar machteloos. Hopelijk heeft iemand toch de hond willen uitlaten voor je!
Ik hoop dat je ondertussen een beetje terug op je plooi bent. Knuffel van mij!

Gepost door: magda | 08 september 2012

@ magda

Ik heb inderdaad top buurman die dol is met mijn hond en die heeft hem uitgelaten. En donderdag heeft een kennis hem uitgelaten. Donderdags avond kon hem zelf weer uitlaten gelukkig.

Verder doet mijn heup pijn door het verkeert zitten een leen rolstoel, maar goed neem het voorlief omdat ik wel uit de voeten kon met leen rolstoel. (heb eigenlijk lichamelijek klachten nadat ik in een leen rolstoel heb gezeten)

Groetjes

Gepost door: Bianca | 08 september 2012

Dan heb je poblemen met je rolstoel en het resultaat is dat je dan lichamelijke klachten eraan overhoudt. PPfff. Ik hoop dat het grootste leed ondertussen is geleden hoor voor je!Fijn te lezen dat je een goede buurman hebt.Het is een beetje ver voor mij anders kwam ik je hond uitlaten ;-)

Gepost door: magda | 10 september 2012

Goed dat je zo gereageerd hebt, Bianca! Als je lijk een doetje blijft zitten aanzien, dan komt er straks nog één keer per maand een monteur langs! Hopelijk heb je de hond je klachtbrief ook laten ondertekenen? Zo met één nagel recht omhoog! ;-))

Groetje

Gepost door: Willy | 11 september 2012

@ Willy

Ja Willy ik laat het nooit zomaar bij zitten. Dit is zeker niet de eerste keer maar vast ook niet de laatste keer. Inderdaad ben vergeten de hond te laten ondertekenen, dahm maar ja heb hem ook namens hem gestuurd...
De brieven zijn de deur uit, dus ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen...

Gepost door: Bianca | 11 september 2012

De commentaren zijn gesloten.