18 januari 2013

Nog geen 'nieuwe elektrische rolstoel'

Nog geen nieuwe rolstoel gekregen... Heb al meerdere malen gebeld naar de leverancier, maar kreeg tot gister te horen dat de rolstoel er al wel staat maar er onbreekt een zitkussen. Ze wouden hem eerst afleveren zonder een zitkussen. Dat zit toch best hard zonder een zitkussen! Ze konden mij niet vertellen wanneer die zitkussen bestelt was.

Tot gister middag! Gister wederom weer gebeld en ze wouden niet zeggen hoe of wat en dat ik volgende week maar weer terug moest bellen. Enige tijd later wordt ik zelf terug gebeld door de rolstoelleverancier. Ze belde nu om te zeggen dat de zitkussen wel was verstuurt maar dat het pakket spoorloos is geraakt. Toen heb ik nogmaals gevraagd wanneer is dat zitkussen bestelt was. het antwoordt was begin december 2012, terwijl de laatste rolstoelpassing al op 22 okt '12 had plaatst gevonden en dan bestellen ze 5 weken later de zitkussen pas en die levering duurt globaal al 6 tot 8 weken. Maar ze hadden het zitkussen nu met SPOED bestelt.

Kortom ik ben benieuwd wat ze verstaan onder een spoed bestelling... Maar nog niks gehoord dan bel ik volgende week donderdag gewoon weer.

Gepost door BIANCA in Algemeen, Mijn beperking | Commentaren (2)

Commentaren

Een spoedbestelling dat is: vandaag bestellen en gisteren brengen! ;-)
Ik hoop dat het vlug voor je in orde komt, Bianca.

Groetje

Gepost door: Willy | 18 januari 2013

oei! wat een uitleg! Maar ondertussen heb je nog altijd je rolstoel niet! Hopelijk volgende week beter nieuws.

Gepost door: magda | 18 januari 2013

De commentaren zijn gesloten.