15 maart 2013

Het is weer zover....


ach het is weer zover, de rolstoel leverancier zou met spoed een afspraak maken om de nieuwe rolstoel op te halen om als nog de zitting naar achteren te plaatsen. Dit komt omdat de monteur dit niet alleen en niet de materialen had. (dit wist ik al van te voren, maar ja het mag wat kosten tegenwoordig) 

 

Maar zo als altijd moet je er weer zelf achter aan bellen... om die afspraak te maken. Wat is nog SPOED tegenwoordig??? toch geen anderhalve dag (ruim) nodig om die rolstoel in te plannen voor de werkplaats...

Commentaren

ach Bianca, 't is niet waar hé! weeral uitstel. Kunnen die nu echt niet zorgen dat het in orde komt?

Gepost door: magda | 16 maart 2013

@magda
Ik snap ook niet waarom alles zo moeilijk verloopt en helaas hebben ze nog niet gebeld. En dat noemen ze dan spoed reparatie!!!

Gepost door: Bianca | 17 maart 2013

De commentaren zijn gesloten.